Reklamacje i zwroty

W chwili odbioru przesyłki zaleca się, aby Klient w obecności Kuriera otworzył paczkę i sprawdził czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem oraz czy produkty nie są uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru spisanie protokołu w obecności kuriera (odpowiedni druk reklamacyjny powinien posiadać przy sobie pracownik firmy kurierskiej), będzie podstawą rozpatrzenia reklamacji. Prosimy również w takiej sytuacji niezwłocznie skontaktować się ze sklepem.Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Ustawa nie dotyczy podmiotów gospodarczych) konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.Szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów dostępne są w Regulaminie Sklepu:

 

 

Do pobrania:

 

Odstąpienie od Umowy

Zgloszenie Reklamacyjne